Asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset 2012

Kirjoitus luotu - 26.11.2012

Yrityksemme yksi tärkeimmistä mittareista on asiakastyytyväisyys, jota selvitetään vuosittaisella asiakastyytyväisyyskyselyllä. Tulosten analysoinnin pohjalta valitaan keskeisimmät kehityskohteet joita pyritään parantamaan. Asiakastyytyväisyyskyselyn kysymykset pyritään pitämään samanlaisina, jotta tuloksia voidaan verrata edellisten vuosien kyselyiden tuloksiin. Vuoden 2012 asiakastyytyväisyyskysely toteutettiin nyt kolmannen kerran peräkkäin samansisältöisillä kysymyksillä. Saimme yhteensä 50 vastausta. Kiitokset kaikille kyselyyn osallistuneille.

Alla olevasta linkistä pääset näkemään 2012 asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset:
Finn Heat Oy – Asiakastyytyväisyyskysely 2012 tulokset

Palaa takaisin