Asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset 2013

Kirjoitus luotu - 7.11.2013

Yrityksemme yksi tärkeimmistä mittareista on asiakastyytyväisyys, jota selvitetään vuosittaisella asiakastyytyväisyyskyselyllä. Tulosten analysoinnin pohjalta valitaan keskeisimmät kehityskohteet joita pyritään parantamaan. Asiakastyytyväisyyskyselyn kysymykset pyritään pitämään samanlaisina, jotta tuloksia voidaan verrata edellisten vuosien kyselyiden tuloksiin. Vuoden 2013 asiakastyytyväisyyskysely toteutettiin jo neljännen kerran peräkkäin samansisältöisillä kysymyksillä. Saimme yhteensä 40 vastausta. Kiitokset kaikille kyselyyn osallistuneille, mielipiteesi on meille tärkeä!

Alla olevasta linkistä pääset näkemään 2013 asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset:

Vuoden 2013 asiakastyytyväisyyskyselyn tuokset

Palaa takaisin